Top

Stabilește-ți obiective reale!

Atunci când te hotărăști să dai jos kilogramele în plus care te deranjează, este important să știi urmatoarele:

Ai răbdare

Acceptă că fiecare organism reacționează în mod diferit

Învață să îți faci ordine în alimentație

Păstrează cele trei mese principale, în fiecare zi

Varietatea alimentelor consumate este o necesitate

Înțelege cât mănânci și, mai ales, de ce mănânci!

Felul în care ne hrănim, arată cât de mult ne prețuim. Îți poți păstra plăcerea de a mânca, însă realizează că mănânci ca să trăiești!

Stresul face parte din viața fiecăruia dintre noi, acceptă!

Mai important este modul în care noi reacționăm la stres!

Descoperă de ce mănânci atunci când trăiești emoții puternice

Stăpânește emoția, astfel încât să nu îți afecteze sănătatea

Fă alegeri sănătoase pe care să le transformi în obiceiuri sănătoase

Reorganizează-ți porțiile de mâncare!

Dacă vrei să slăbești, este nevoie să înveți să îți reorganizezi porțiile de mâncare. Ideal este să rămâi la aceeași varietate de alimente și totuși să nu te înfometezi.

Bea mai multa apă

Mărește cantitatea de legume consumate

Consumă mai multe alimente bogate în fibre alimentare

Stabilește-ți cantitățile de mâncare și respectă-le

Concentrează-te pe ceea ce mănânci

Micșorează cantitatea de zaharuri și carbohidrați

Carbohidraţii sunt principala sursă de energie la care corpul nostru apelează pentru a-şi menţine funcţiile vitale şi atunci când este pus în faţa unui efort fizic.

Creierul nostru funcţionează exclusiv cu energia furnizată de carbohidraţi

Când te înfometezi o perioada lungă de timp, apar durerile de cap.

Prea mulţi carbohidraţi cresc nivelul zaharurilor din sânge

Organismul convertește o parte din carbohidrați în grăsimi

Carbohidrații complecși sunt cei ce oferă o mai bună energie

Păstrează un echilibru între alimentație și activitatea fizică!

Echilibrul este recomandarea pentru cei ce vor să trăiască o viață sănătoasă. Activitatea fizică ajută enorm atunci când vrei să slăbești.

Alimentația sănătoasă și activitatea fizică te ajută să slăbești frumos

Activitatea fizică arde 30% din caloriile zilnice

Rata metabolică este stimulată de nivelul activității fizice

Este nevoie să ardem mai multe calorii decât consumăm

Atunci când faci sport, ai un sistem imunitar crescut

Ai încredere în tine.

Toate acțiunile noastre, inclusiv ce mâncăm sau cât de activi suntem, sunt influențate de gândurile pe care le avem.

Este esențial să rămâi pozitiv cu alegerile pe care le-ai făcut!

Concentrează-te pe ce ai realizat până în momentul de față!

Apelează la specialiști, atunci când simți că ai nevoie!

Schimbă obiceiurile nesănătoase!

Atitudinea ta va face diferența între succes și eșec!

Clienți fericiți

Povestea mea este una simplă. Am pierdut kilograme datorită ambiției și dorinței. În urmă cu 6 luni când am cunoscut-o pe Carmen, m-am urcat pe cântar la îndemnul ei, chiar dacă acest lucru nu-mi era confortabil. Aveam 108 kilograme, însă niciodată nu am fost complexat de felul în care arătam. Nu mă îngrijora decât starea de sănătate care s-ar fi putut deteriora din cauza grăsimii acumulată în sânge. După o perioadă de aproximativ 6 luni, conștientizez că prin cele 20 kilograme pierdute, sunt nu numai sănătos, ci și împlinit, mult mai încrezător în mine. Aceste rezultate nu ar fi fost posibile fără dieta personalizată a lui Carmen. Nu a fost simplu, dar nici foarte complicat.

Lucian

OFIȚER DE PRESĂ

“Eu și Carmen, avem o “relație la distanță”, pentru că eu locuiesc în Dubai, și lucrez la una din companiile aeriene de aici. Chiar și așa, Carmen a fost mereu prezentă cu răspunsuri la toate problemele mele, și a reușit să facă meniuri adaptate programului meu, care nu seamănă deloc cu clasicul “ de la 9 la 5”. Am slăbit cam 3 kilograme și jumatate într-o lună, ceea ce pentru mine e minunat. Înainte să lucrez cu Carmen, din cauza stilului de viață pe care îl am, nopți nedormite și mese la ore total nepotrivite, mă chinuiam cu săptămânile să dau jos câte 1 kg. Pe lângă meniurile în care includ câte puțin din toate, cât să nu simți că ești la dietă ( chiar și câte o înghețată din când în când, din fericire pentru mine), m-a învățat să mănânc organizat și să respect nevoia corpului de a avea 3 mese pe zi. Așa că, mulțumesc Carmen! Apelați la ea cu toată încrederea!"

Alina

Însoțitor de zbor

“Nu poți ține diete "miraculoase" pe care le țin alții și să te aștepți să ai aceleași rezultate. Trebuie să ții dieta care ți se potrivește și pentru asta tot timpul vei avea nevoie de un nutriționist care să știe să te îndrume. Asocierea alimentelor nu e așa ușoară cum se crede. Eu sunt foarte fericită pentru că am slăbit 12 kg în 13 săptămâni. Nu credeam că voi reuși, însă Carmen m-a motivat tot timpul și mi-a dat încredere. Și pentru asta îi voi fi recunoscătoare mereu. Și o recomand tuturor!!!!!”

Andreea

Manager Banking
q
Stil de viață echilibrat

Este important să păstrezi un echilibru în toate domeniile vieții tale.

q
Sănătate pe termen lung

Adoptă o alimentație echilibrată și cât mai variată.

q
Dietă personalizată

Meniuri special alcătuite în conformitate cu nevoile organismului tău.

q
Activitate fizică zilnică

Menține un nivel al activității fizice constant.

Blog

O viață mai bună începe cu un echilibru alimentar. Desigur, ”rețeta” ideală pentru fiecare o reprezintă dieta personalizată, care ne ajută să obținem rezultatele dorite. Este suficient să ai încredere și să îți dorești schimbarea!

Rețete

Învață să mănânci sănătos! Organismul tău are nevoie de nutrienți din toate grupele alimentare, astfel încât să poată funcționa corect!

Blog

O ”dietă” nu trebuie să fie miraculoasă și nici să reprezinte o îngrădire pentru psihic.
O ”dietă” trebuie să se transforme într-un “stil de viață”, iar atunci, confortul pe care il vom simți, ne va asigura mediul pentru a slăbi sănătos și frumos.