fbpx

0743 182 365

Top

Fasolea verde

Nutrisimo.ro / Blog  / Fasolea verde

Fasolea verde

De cele mai multe ori o consumăm ca garnitură, cu verdeață și condiment, după gust.

Este bine să știm că acest aliment face parte din categoria alimentelor cu “calorii negative”; adică organismal folosește mai multă energie să îl proceseze, decât primește de la alimentul restectiv.

Acest aspect este un foarte mare avantaj în procesul de ardere naturală a grăsimilor.

Fasolea verde este o legumă bogată în nutrient: proteine, fibre, calciu și fier. Și este săracă în calorii – 100g fasole verde = 30 calorii

Conţinutul ridicat de fibre al fasolei reglează glicemia, ţinând astfel de foame şi menţinâd nivelul de energie.

Datorită conținutului mare de proteine, a fost numită “carnea săracului”.

Fasolea verde conține o cantitate foarte mare de apă (în jur de 90%) și este o sursă importantă de acid folic care, împreună cu vitamina B12, este esențială pentru sinteză ADN-ului și pentru diviziunea celulară.

Este important să știți că o ceașcă de fasole verde aduce un aport de 14,4 micrograme de vitamina K (aproximativ 20 % din necesarul zilnic) și 4 % din necesarul de calciu, pentru fiecare persoană.

Ajută extreme de mult la sănătatea ochilor noștri, datorită cantității impresionante de vitamina A (în 1kg de produs găsim 23% din necesarul zilnic).

Fasolea verde este o sursă foarte bună de mangan. Organismul nostru are nevoie de mangan pentru funcționarea adecvată a enzimelor, funcționarea optimă a glandei tiroide, pentru absorbția nutrienților (sprijină corpul pentru a utiliza nutrienții), vindecarea rănilor și dezvoltarea oaselor.

Carbohidrații pe care îi găsim în fasolea verde reprezintă o sursă bună de energie pentru creier. Aceștia se absorb încet și mențin senzația de sațietate pentru mai mult timp, comparativ cu carbohidrații simpli pe care-i întâlnim în zahăr, iar acest lucru furnizează energie creierului și mușchilor.

Astfel spus, este bine să consumi fasole verde ori de câte ori ai ocazia. Aduce numai beneficii organismului.

Și mai mult de atât, o poți prepara cum îți place. 